fbpx

Stop de scrollers

Workshop door Paulien Noordzij van SMOEL copywriting

Workshop omschrijving

Prijs: €59,- excl. btw

Wat leer je tijdens deze workshop?

  • Wat de functie is van een kop, titel of headline
  • Wat maakt dat we klikken
  • Wat de ingrediënten zijn van een krachtige kop
  • De 5 bewustzijnsniveaus van je doelgroep
  • Waar je de focus op legt in je kop
  • Waarmee jouw kop extra impact maakt
  • Een stappenplan voor scrollstoppende koppen

Jij schrijft (als freelancer, ondernemer, marketing- of contentmedewerker) regelmatig marketingteksten. De kop is onbewust, een ondergeschoven kindje. Of het nu een blog, een social post of een onderwerpregel van een e-mail is, je kiest je woorden op gevoel en zorgt dat ze passen bij de bodytekst. Maar vergeet niet, dat die kop de aandacht moet pakken. En als dat niet lukt, heb je de hele bodytekst voor niks geschreven. Iets meer tijd en aandacht voor de kop is vaak een echte gamechanger.

Na deze workshop vertrek je met een handig systeem waarmee je direct uit de voeten kunt en keer op keer een scrollstoppende kop schrijft. Hierdoor worden jouw teksten beter gelezen en is de kans op conversie meteen toegenomen. Kortom: meer focus, meer resultaat, tegen een kleine investering in tijd én geld.

Wie is Paulien?
Paulien heeft haar eigen bedrijf: SMOEL copywriting.

Ze schrijft copy en content voor:
– eenmanszaken en freelancers
– kleine ondernemingen (zoals de plaatselijke bakker) en ook voor
– multinationals (zoals HEMA en Marley Spoon)

In de afgelopen 8 jaar als copywriter leerde ze wat belangrijk is bij het schrijven van overtuigende teksten. Een stukje psychologie, creatief denken en ook behulpzame kaders, formules en technieken. Het begint allemaal met een sterke kop. En wat je daarvoor moet weten leer je allemaal in deze interactieve workshop.

Boeken ↓

Zakelijke klant? De factuur ontvang je op een later tijdstip van ons!